2011. október 23., vasárnap

Köszöntő

Kedves Látogató!

Régóta terveztem egy olyan oldal létrehozását, melyre a könyvélményeimet írhatom meg, de mindeddig valahogy elmaradt a megvalósítás. Most azonban, hogy jelentkeztem a Könyvmoly párbajra, végre eljött a pillanat, hogy elkezdjem vezetni a blogomat.

Nem csupán annak a tíz könyvnek az ismertetőjét fogom feltölteni, melyet a párbaj folyamán olvasok, hanem egyéb könyvek ismertetőjét/kritikáját, melyeket kezembe veszek majd a közeljövőben.

Azt ugyan pontosan én magam sem tudom, mely köteteket fogom olvasni, viszont annak a tíz könyvnek megvan a listája, melyekkel neveztem az eseményre.

- Arthur Golden: Egy gésa emlékiratai
- Ken Follett: A katedrális
- Fábián Janka: Az angyalos ház
- Frei Tamás: A bankár
- Diane Setterfield: A tizenharmadik történet
- Fejős Éva: Karácsony New Yorkban
- Paulo Coelho: A portobellói boszorkány
- Jean Rhys: Széles Sargasso-tenger
- Takami Kósun: Battle Royal
- Natalie Scharf: Sophie


Remélem, kedves Látogató, felkeltettem a figyelmedet, és a későbbiekben is megtiszteled blogomat a jelenléteddel és érdeklődéseddel.

Üdvözlettel,
Laczkó Dorottya
(Dorkuci)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése